نقاشی22
 
فروشگاه نقاشی نگارگر
 
 

ارسال به تمام نقاط ایران با تیپاکس

نقاشی آکریلیک/ مدرن / آبستراکت

160000 تومان



نظرات شما عزیزان:

hossein rajabi
ساعت13:44---2 تير 1391
نقاشی هات بی نظیر فوق العاده هستن
پاسخ:ممنون


عطا شهردار
ساعت17:35---27 خرداد 1391
بسیار زیبا و هنرمندانه هست اثراتون به من هم سر بزنید.
پاسخ: ممنون ...حتما


زهره صادقی (گالری نقاشی نگارین)
ساعت22:32---11 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیزم.

نقاشی هاتون رو بسیار زیبا آگاهانه و هنرمندانه ترسیم کردید.به نظرم شما یک نابغه هستید .هر کجای این خاک پهناور هستید براتون آرزوی بهترینها رو میکنم.یا حق .

موفق باشید.
پاسخ:ممنون زهره عزیز من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم


hamidhosseini
ساعت15:48---6 ارديبهشت 1391
ممنونم از لینک در وبلاگتان

راستی یکی دیگر از وبلاگ هامو هم لینک کرده بودید بازم ممنونم
پاسخ:خواهش میکنم باز هم به من سر بزنید . این وبلاگ رو تازه باز کردم و به زودی سایتش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 7:2 :: توسط : maryam

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ بزودی تبدیل به سایت خواهد شد برای استفاده راحتتر و خرید اینترنتی آسان.... زیبایی هنر باعث طراوت ونشاط روح می شود . هنر جزئی از وجود انسان است یک ودیعه ی الهی است که در انسان عجین شده و برای همین ما اشتیاق زیادی داریم تا همیشه در اطرافمان وجود و آثار هنر را احساس کنیم. برای همه دوستان آرزوی سلامتی و پیروزی دارم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 21109
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 21109
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1